Wat brengt jou bij de bibliotheek?

Gepubliceerd op: 11 maart 2024 15:07

Wij zijn benieuwd hoe we jouw bibliotheekbezoek nog leuker kunnen maken. Geef je mening!

Doe jij mee aan ons onderzoek?

Wij zijn benieuwd hoe we jouw bibliotheekbezoek nog leuker kunnen maken. Daarom doen wij onderzoek naar de wensen en behoeftes van bibliotheekbezoekers. Je kunt jouw mening geven door onze online vragenlijst in te vullen. Doe jij mee aan ons onderzoek?

Voor wie?
Voor dit onderzoek zijn we op zoek naar bibliotheekbezoekers die geen lid zijn van de bibliotheek.

Hoe kun je deelnemen?
Ga naar biebonderzoek.mwm2.nl om naar de vragenlijst te gaan. Het invullen van de vragenlijst kost 5 minuten.
Met jouw deelname maak je kans op cadeaubonnen, 3x t.w.v. 100 euro of 10x t.w.v. 15 euro!

Tot wanneer kan je deelnemen?
Je kunt deelnemen tot en met 12 mei 2024!

Je doet anoniem mee
Het onderzoek is volledig anoniem. Jouw gegeven antwoorden zijn niet herleidbaar naar jou als persoon.