Tegelwerkzaamheden rond Centrale Bibliotheek vanaf dinsdag 16 januari

Gepubliceerd op: 11 januari 2024 09:15

De natuursteentegels rond de Centrale Bibliotheek en het stadhuis worden vervangen. De bibliotheek is gewoon open, maar vanaf dinsdag 16 januari kun je last hebben van deze werkzaamheden als je langskomt in de bibliotheek voor activiteiten of om te studeren. Er zullen verkeersregelaars worden ingezet om jou, als bezoeker, goed te begeleiden. De werkzaamheden duren 4 tot 6 maanden.

De stenen rond het stadhuis worden vervangen, omdat de kwaliteit van het natuursteen niet goed is. Bij nat weer is het te glad voor voetgangers en de tegels gaan snel stuk. Na afloop van de werkzaamheden is het gebied rond het stadhuis en de bibliotheek veiliger en duurzamer ingericht.

Op de hoogte blijven
We houden je via onze online kanalen op de hoogte van eventuele ontwikkelingen of gevolgen voor de bibliotheek.

Excuses voor het ongemak!

Volg ons op social media of meld je aan voor onze nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief