Ezel en Leeuw gaan kamperen

15 oktober 2022, van 14:30 tot 15:00 | Bibliotheek Bouwlust

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Gi-ga-groene voorstelling over kamperen, het bos met al zijn bewoners en echte vriendschap. Voor kinderen van 4 - 7 jaar.

De Kinderboekenweek kleurt dit jaar groen. Het Marnicktheater speelt een gi-ga-groene voorstelling over Ezel en Leeuw die gaan kamperen in het bos.

Samen bij het kampvuur
Ezel wil heel graag kamperen, maar Leeuw vindt het spannend. Het allerliefste zit hij in zijn eigen luie stoel met een boek. Ezel haalt Leeuw over om toch mee te gaan. En dat is maar goed ook. De beste vrienden hebben elkaar echt nodig, voordat ze eindelijk samen bij hun kampvuurtje kunnen zitten!

Aanmelden
Kom je ook? Aanmelden kan door te bellen naar 070-7526666, te mailen naar bouwlust@bibliotheekdenhaag.nl of bij de balie van de bibliotheek. Begeleiders hoeven zich niet aan te melden.