Maximiliaan Modderman geeft een feestje (volgeboekt)

11 februari 2023, van 14:00 tot 14:35 | Bibliotheek Bouwlust

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Vrolijke voorstelling met muziek over feest, vies worden en er lekker een puinhoop van maken. Voor kinderen van 2 - 5 jaar.

Marianne van Houten
Het boek ‘Maximiliaan Modderman geeft een feestje’ van Joukje Akveld en Jan Jutte is uitgeroepen tot het Prentenboek van het Jaar 2023. Marianne van Houten bewerkte het boek tot een theatervoorstelling. Ze zingt haar eigengemaakte liedjes en speelt met veel humor en energie in haar kleurrijke decor. En jij mag uiteraard lekker meedoen!

Aanmelden
Je kunt je aanmelden kan door te bellen naar 070-7526666, te mailen naar bouwlust@bibliotheekdenhaag.nl of bij de balie van de bibliotheek.

Nog geen lid?
Is uw kind nog geen lid van de bibliotheek? Schrijf hem of haar meteen gratis in en ontvang een mini vingerpoppetje Maximiliaan als welkomstcadeautje. Zolang de voorraad strekt!