Zomer

Tijdens de zomervakantie is er natuurlijk ook veel te beleven in de bibliotheek! Op deze pagina kan je ons aanbod gedurende de zomervakantie terugvinden. We hopen jullie snel te zien in een van onze vestigingen!

De bieb in het Zuiderpark

Deze zomer is de bieb ook te vinden in het Zuiderpark bij het Zuiderparktheater. Je kunt natuurlijk genieten van een lekker boek, maar we zullen er ook leuke activiteiten organiseren. Kom jij deze zomer het Zuiderpark bezoeken?

Bekijk hier het programma van het Zuiderparktheater!

Boek 'n Trip - Gratis e-books voor jeugd

Beleef deze zomer duizenden verhalen, gewoon op je telefoon of tablet! Met de gratis online Bibliotheek-app download je de leukste e-books en luisterboeken. Voor iedereen tussen de 0-18 jaar. Ook als je nog géén lid bent van de bieb.

Bekijk de Zomertips en de app

De vakantiepas - korting op activiteiten voor kids

De Vakantiepas bestaat 25 jaar! Ook dit jaar zijn we weer volop leuke activiteiten te doen in de zomervakantie. Wist je dat je de vakantiepas bij al onze vestigingen verkrijgbaar is gedurende de zomer?

Naar vakantiepas.nl