LET OP: Nieuwe locatie: Nieuwjaarsconcert met het Residentie Orkest en het Willy Caron Muziektheater!

Zondag 14 januari 2024, van 14:00 tot 15:00 | Bibliotheek Nieuw Waldeck

Kosten: Gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Kom het nieuwe jaar inluiden in bibliotheek Nieuw Waldeck met een bijzonder nieuwjaarsconcert!

Reserveren

LET OP: Nieuwe locatie: Hofstad Lyceum, Colijnplein 9

Geen mooiere traditie dan het vieren van het nieuwe jaar met het feestelijke Nieuwjaarsconcert. Ideaal voor het inluiden van het nieuwe jaar! Champagne, oliebollen en muzikaal vuurwerk! Dit keer in samenwerking tussen het Willy Caron Muziektheater en het Residentie Orkest!

Het Willy Caron Muziektheater

Dit is een gemengd koor dat vierstemmig zingt, maar ook theater brengt. Gezelligheid en kwaliteit gaan hand in hand. Tijdens repetities wordt hard gewerkt maar altijd in ontspannen sfeer.

Muziektheater

Het beoefenen van ‘muziektheater’ betekent dat niet alleen mooie muziek wordt ingestudeerd, maar dat deze muziek op zodanige manier ten tonele wordt gebracht dat deze mensen raakt. Soms is voldoende dat er mooi wordt gezongen en wordt zo een glimlach of een traan van ontroering bereikt. Maar soms wordt de opvoering verrijkt met een act waar dan hartelijk om kan worden gelachen. Mensen die deze combinatie aanspreekt, worden van harte uitgenodigd om lid te worden.

Het belooft een mooie concert te worden. Dus meldt u zich snel aan!