Muziekverdieping geopend

Gepubliceerd op: 17 januari 2022 14:52

Op maandag 17 januari is de nieuwe Muziekverdieping van de Centrale Bibliotheek aan het Spui geopend. De eerste fase van deze etage is nu klaar; de collecties van de bibliotheek, het Koninklijk Conservatorium en het NMI zijn voor iedereen nu beschikbaar op de vijfde etage.

Net voor het openingsmoment kwamen de betrokken partners nog even in klein gezelschap, en op afstand uiteraard, bij elkaar om stil te staan bij deze mooie start. Directeur van Bibliotheek Den Haag Sam Hermans heette haar collega’s welkom: Voorzitter van het College van Bestuur en Directeur Koninklijk Conservatorium Henk van der Meulen, Muziekbibliothecaris Nederlands Muziek Instituut Paula Quint, Hoofd bibliotheek Koninklijk Conservatorium Martie Severt en conservator bij het Haags Gemeentearchief voor de collecties van het Nederlands Muziek Instituut Philomeen Lelieveldt.