Workshop Ontspanningstechnieken door Indigo Preventie

17 april 2024, van 09:30 tot 11:30 | Bibliotheek Benoordenhout

Kosten: Gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

In de workshop Ontspanningstechnieken leer je verschillende ontspanningstechnieken en leer je wat het effect is van stress op je lichaam.

Op woensdag 17 april om 9:30 uur organiseert Indigo Preventie de workshop: Ontspanningstechnieken in Bibliotheek Benoordenhout.
Tijdens de workshop leer je wat het effect is van spanning en ontspanning op je lichaam en oefen je met verschillende ontspanningstechnieken.
Ook leer je wat je kunt doen om spanningsklachten te voorkomen. De workshop wordt aangeboden door Indigo Preventie Haaglanden.

Herkent u de volgende uitspraken?

"Ik ben zo druk en gejaagd bezig: ik kom niet meer aan ontspanning toe en kan nergens meer van genieten."

"Mijn huisarts zegt dat mijn hoofdpijn en darmklachten door de stress komen."

"Als iemand mij iets vraagt, ben ik snel geïrriteerd of geëmotioneerd."

Voor wie?
Volwassenen.

Wanneer?
Woensdag 17 april van 9:30 uur tot 11:00 uur.

Waar?
Bibliotheek Benoordenhout, Wassenaarseweg 220 Den Haag.

Deze workshop is gratis.
Let op! Reserveren is nodig.

Reserveer snel via onderstaande knop!

Reserveer hier

Volg Bibliotheek Benoordenhout: