Creatief met Lisa van Winsen

20 april 2024, van 14:00 tot 15:00 | Bibliotheek Bouwlust

Kosten: gratis

Laat je inspireren en maak een mooie masker. Workshop voor kinderen van 6 - 12 jaar.

Wil je een echte schrijfster en illustratrice ontmoeten? Grijp je kans en meld je snel aan.

Workshop
Lisa van Winsen vertelt over haar werk als illustratrice en schrijfster, laat zien hoe zij een tekening maakt en leest voor uit 'Kapitein Mo en Co en de driekleuren pet'. Daarna ga je een masker maken. Of kies je voor met een kleur- of doeplaat?

Lisa van Winsen
Van kleins af aan was Lisa altijd aan het tekenen, en was het haar droom boeken te illustreren en te schrijven. Lisa bracht drie prentenboeken uit: Idje wil niet naar de Kapper! Ik kom je redden! en Mila's Vonk. Ook werkte zij mee aan verschillende bundels, o.a. De Kikkerbilletjes van de Koning van Janneke Schotveld.

Aanmelden
Wil je meedoen met deze workshop? Je kunt je aanmelden door te bellen naar 070-7526666, door een mailtje te sturen naar bouwlust@bibliotheekdenhaag.nl of schrijf je in bij de klantenservice in de bibliotheek.