Hé koe, waar ga jij naartoe?

Zaterdag 9 december 2023, van 14:00 tot 14:40 | bibliotheek Bouwlust

Kosten: gratis

Een vrolijke voorstelling gebaseerd op het gelijknamige prentenboek van Joes Boonen. Voor kinderen van 4 - 8 jaar.

Het prentenboek van Joes Boonen is geïnspireerd op het waargebeurde verhaal van koe Leonarda 12, die tijdens de watersnoodramp van juli 2021 in Limburg 100 km door de Maas zwom. Nu heeft ze er een theatervoorstelling van gemaakt. Kom je ook kijken?

Hé koe, waar ga jij naartoe?
Koe verveelt zich. Ze is het geloei moe en wil wel eens wat anders eten dan gras. Koe duikt in de rivier om iets nieuws te ontdekken. Maar als koe ver van huis is, is het water wel erg koud en diep. Ze mist haar warme bed van stro. Komt koe weer veilig thuis?

Aanmelden
Zin in deze loeigoeie voorstelling? Je kunt je aanmelden door te bellen naar 070-7526666, door een mailtje te sturen naar bouwlust@bibliotheekdenhaag.nl of schrijf je in bij de balie van de bibliotheek.