Ontmoet en groet schrijver Chris van Vlijmen

Donderdag 20 juni 2024, van 09:30 tot 11:00 | Bibliotheek Bouwlust

Kosten: gratis

C'est la vie: het familieverhaal van Chris van Vlijmen.

Opnieuw beginnen in Frankrijk

Twee jonge mensen laten alles achter zich en vertrekken naar Frankrijk. Dan blijkt dat ze bedrogen zijn. In armoede bouwen ze een nieuw leven op, met groot doorzettingsvermogen en klein geluk.

Een boek over moed

Hoofdpersoon Ans was dapper in de oorlog, en ook dapper daarna. Ze komt uit een rijke familie, maar in Frankrijk leeft ze in eenvoud. Haar geluk vind ze in haar kinderen, haar huis op een heuvel en in haar man. Er hangt een dreiging boven hen. Wat speelt er? Chris van Vlijmen komt dit waargebeurde verhaal over zijn familie vertellen.

Franse minivakantie in de bibliotheek

Een prachtig verhaal, koffie met een croissant, Franse muziek: Bibliotheek Bouwlust maakt er deze ochtend voor jou een minivakantie Frankrijk van.

Aanmelden

Schrijf je in bij de balie van de bibliotheek, of bel: 070-7526666, of stuur een e-mail: bouwlust@bibliotheekdenhaag.nl