Op muzikale reis langs Anansi

5 november 2022, van 14:00 tot 14:45 | Bibliotheek Bouwlust

Kosten: gratis

Muzikaal vertelvoorstelling voor iedereen van 2 - 100 jaar.

Hou je van muziek? Hou jij van bewegen? Hou jij van zingen? Hou jij van gezelligheid? Ga dan mee op een muzikale reis met Jeritza Toney! Zij vertelt verhalen over de spin Anansi, waarbij ze ook veel muziek en liedjes laat horen.

De spin Anansi
Een populair verhaal dat Jeritza graag vertelt, gaat over spin Anansi. Over deze mythische spin gaan al eeuwenlang en over de hele wereld verhalen de ronde. Het mooist zijn deze verhalen wanneer ze worden verteld. Maar of ze waar gebeurd zijn? Heeft deze spin met haar magische krachten echt bestaan? Dat weet niemand!

Reserveren
Kom je ook? Je kunt je aanmelden door te bellen naar 070-7526666, door een mailtje te sturen naar bouwlust@bibliotheekdenhaag.nl of bij de balie van de bibliotheek.