Sjabloondrukken met Sanne te Loo

Woensdag 14 december 2022, van 14:00 tot 15:00 | Bibliotheek Bouwlust

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Kijk de kunst af van illustrator Sanne te Loo en maak je eigen illustratie. Workshop voor kinderen van 7 - 12 jaar.

Sanne te Loo laat boeken, schetsen en originele illustraties zien en legt uit hoe zij die heeft gemaakt. Dan ga je zelf aan de slag om een mooie sjabloondruk te maken van een blije hond of kat uit het boek Tintelvlinders en pantoffelhelden.

Sanne te Loo
Sanne te Loo is illustrator van kinderboeken, ondermeer van de verhalen van schrijvers als Linda Dielemans en Sjoerd Kuyper. Daarnaast schrijft zij zelf verhalen voor prentenboeken, zoals Dit is voor jou, waar zij in 2018 een Zilveren Penseel voor kreeg. Voor Tintelvlinders en pantoffelhelden ontving zij dit jaar een Bronzen Penseel.

Reserveren
Wil je meedoen met deze workshop? Reserveren is verplicht. Aanmelden kan door te bellen naar 070-7526666, te mailen naar bouwlust@bibliotheekdenhaag.nl of bij de balie van de bibliotheek.