Stripfiguur tekenen met Paco Vink

Zaterdag 16 december 2023, van 14:00 tot 15:00 | Bibliotheek Bouwlust

Kosten: gratis

Ontwerp en teken je eigen stripfiguur. Workshop voor kinderen van 7 - 12 jaar.

Heb je altijd al een eigen stripfiguur willen bedenken? Maar heb je geen idee waar je moet beginnen? In deze workshop legt illustrator en animator Paco Vink stap voor stap uit hoe je uit eenvoudige vormen een stripfiguur kunt maken.

Aan de slag

Paco Vink leert je een makkelijke manier van tekenen. Hij laat je zien hoe je bijvoorbeeld de komische alien Blaag de Blob uit de boekenserie ‘Game Helden’ maakt. Daarna ga je zelf aan de slag. Na een uur tekenplezier ga je naar huis met een eigen strip- of animatiefiguur!

Paco Vink
Paco is o.a.bekend van zijn tekenwerk voor de boekenseries ‘Game Helden’ en ‘De Kleine Astronauten’ en van de animatiefilms 'Trippel Trappel' en 'Woezel & Pip'.

Aanmelden
Wilt je ook meedoen met deze workshop? Je kunt je aanmelden door te bellen naar 070-7526666, door een mailtje te sturen naar bouwlust@bibliotheekdenhaag.nl of schrijf je in bij de balie van de bibliotheek.