Tekenen met Marieke van Ditshuizen

18 mei 2024, van 14:00 tot 15:00 | Bibliotheek Bouwlust

Kosten: gratis

Ontwerp en maak je eigen insectenbutton. Workshop voor kinderen van 6 - 12 jaar.

Ontmoet een echte illustratrice in de bibliotheek. Deze maand is Marieke van Ditshuizen te gast. Kom je ook?

Insectenbutton
Marieke leest voor uit Het niet-zo-lieve-heers-beestje, geschreven door Mark Haayema, waarvoor Marieke de illustraties maakte. Daarna maak je een tekening voor je insectenbutton. Die mag je natuurlijk mee naar huis nemen.

Marieke van Ditshuizen
Marieke van Ditshuizen illustreert kinderboeken sinds 2010. Omdat zij autodidact is, heeft zij in het begin veel geëxperimenteerd. Tijdens die ontzettend leuke, creatieve en inspirerende periode verzon zij haar eigen verhalen. Marieke is dus niet alleen illustratrice, maar ook schrijfster!

Aanmelden
Meedoen? Je kunt je aanmelden door te bellen naar 070-7526666, door een mailtje te sturen naar bouwlust@bibliotheekdenhaag.nl of schrijf je in bij de klantenservice in de bibliotheek.