Voorleespret met Yvon van Oel

29 maart 2023, van 13:00 tot 14:00 | Bibliotheek Bouwlust

Kosten: gratis | wel aanmelden

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Voorlezen en knutselen voor kinderen van 4 - 6 jaar.

Illustratrice Yvon van Oel komt voorlezen en vertellen over haar prentenboek Vergeet je knuffels niet. Ze neemt een vertelkastje mee, dan kun je de illustraties goed zien! Samen spelen jullie het verhaal uit en iedereen knutselt een dier uit het boek. Vergeet je niet je lievelingsknuffel mee te nemen?

Vergeet je Knuffels niet
Vergeet je knuffels niet is het eerste prentenboek van Yvon van Oel. Het gaat over Ling, een meisje boordevol fantasie. Ling speelt graag met haar knuffels buiten in het gras. Daar komen ze tot leven en beleeft ze avonturen met haar beer, hyena, adelaar, octopus en cheeta.

Aanmelden
Kom je ook? Je kunt je vanaf donderdag 23 maart aanmelden door te bellen naar 070-752 66 66, te mailen naar bouwlust@bibliotheekdenhaag.nl of bij de balie van de bibliotheek. Na het voorlezen ga je sporten in de sportzaal.