Geef een bieb-boek een tweede leven

Woensdag 23 augustus 2023 t/m dinsdag 31 oktober 2023 | Centrale Bibliotheek - 1e etage

De Centrale Bibliotheek is gestart met de zomer boekenverkoop, zo maken we plaats voor uitbreiding van de collectie.

De boeken, cd’s en films die niet meer compleet of actueel zijn, krijgen zo een nieuwe bestemming. Alle inwoners van Den Haag kunnen de materialen voor een lage prijs kopen.Met de verkoop van boeken, cd’s en films maakt de bibliotheek ruimte voor aanwinsten. Natuurlijk willen we de boeken graag een tweede leven geven, misschien wel bij jou?

Kom je kijken of er iets voor je tussen zit?!

Wist je dat...

het geld dat Bibliotheek Den Haag hiermee ophaalt, voor verbeteringen in de bibliotheek en de aanschaf van nieuwe collectie is? De bibliotheek verkoopt materialen die uit de collectie gaan niet alleen, maar ze gaan ook naar (maatschappelijke) organisaties. Je kunt daarbij denken aan culturele instellingen of universiteitsbibliotheken, woonzorgcentra en bijvoorbeeld Stichting Kinderzwerfboek. De boeken, cd’s en films die niet meer compleet of actueel zijn, krijgen zo op verschillende manieren een tweede kans.

Dit zijn de prijzen:

• Boeken voor volwassenen: € 1,00
  • Jeugdboeken: € 0,50
  • DVD’s: € 1,50
  • Tijdschriften: Gratis (begane grond)

De boekenverkoop is op de 1e verdieping. Afrekenen doe je met je lenerpas of een tegoedbon aan de Informatie en Service balie op de begane grond.

Veel lees, -luister of -kijkplezier!