Literaire middag met Maarten Spanjer

Vrijdag 22 maart 2024, van 14:00 tot 16:00 | Bibliotheek Laakkwartier

Kosten: gratis

Van harte welkom op deze literaire middag met schrijver en acteur Maarten Spanjer!

Maarten Spanjer is acteur, schrijver en verhalenverteller. Hij debuteerde in 1986 met een verhalenbundel, waarna verschillende boeken volgden. In 2022 verscheen zijn boek: ‘De kunst van het loslaten’ met verhalen en anekdotes. Als acteur speelde hij in verschillende films en series.

Maarten schrijft en vertelt over zijn ervaringen. Die heeft hij opgedaan in de voetballerij, acteurs- en schrijverskringen. En uiteraard in het gewone leven. Hij kent deze werelden van binnenuit, maar is er door zijn nuchtere en satirische kijk altijd van buitenuit tegenaan blijven kijken. Dit levert vaak humoristische en boeiende verhalen op.

Deze middag wordt georganiseerd door Wijkberaad Laak Centraal en de bibliotheek.

Reserveren
Wil je komen? Reserveer een plekje via laakkwartier@bibliotheekdenhaag.nl, 070 353 75 70 of aan de balie van de bibliotheek.

foto: Titus Brein