Ontbijten en een verhaal

Woensdag 24 januari 2024, van 09:30 tot 10:30 | bibliotheek Leidschenveen

Kosten: gratis

Start van de Nationale Voorleesdagen met een voorleesontbijt voor peuters.

De Nationale Voorleesdagen beginnen elk jaar met een feestelijk en muzikaal voorleesontbijt. Geen gewoon ontbijt dus, maar een echt voorleesontbijt: Want met voorlezen kun je niet vroeg genoeg beginnen. Bij het ontbijt dus!

Voorlezen en ontbijten
We nodigen je daarom vandaag in onze bibliotheek uit voor een lekker peuterontbijtje. En om te komen luisteren naar Help! Een verrassing!, prentenboek van het jaar 2024, van Miriam Bos. Het verhaal wordt voorgelezen door meester Ron (stadsdeelhoofd bieb Leidschenveen en Ypenburg).
Natuurlijk gaan we ook knutselen!

Het verhaal
Suus wil August verrassen, maar August houdt niet van verrassingen. Suus is dol op rennen, springen en wilde dingen doen, terwijl August het liefst leest, luiert en mooie dingen maakt. Augusts fantasie gaat met hem op de loop. Hij bedenkt de meest verschrikkelijke situaties waarmee Suus hem zou kunnen verrassen. Maar de werkelijkheid pakt anders uit...

Reserveren
Kom je ook naar het voorleesontbijt? Je kunt je aanmelden via onderstaande knop. Maximaal 1 begeleider per kind. Begeleiders hebben geen ticket nodig. Voor je (groot)ouders/begeleiders staat de koffie klaar.

Ik ben erbij!