Saturday live: talenten van het 's Gravendreef

Zaterdag 2 maart 2024, van 15:30 tot 16:30 | bibliotheek Leidschenveen

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Dicht-bij-huis podium met verrassende acts.

Houd je van muziek en sta je open voor nieuw talent? Met Saturday live brengt bibliotheek Leidschenveen muziek en meer dicht bij huis. In een intieme sfeer kun je luisteren en kijken naar talenten van het 's Gravendreef college. Een Saturday live met gastprogrammering dus!

Talenten van het 's Gravendreef college
Deze middag is het podium voor leerlingen van onder andere de theaterklassen van het 's Gravendreef college. Zij staan in de spotlight met verrassende acts en laten graag hun talenten ook eens buiten school zien.
Neem ook een kijkje in de vitrines waar de hele maand maart kunstwerken van de leerlingen te zien zijn.

Reserveren
Ben je nieuwsgierig naar dit jonge talent? Reserveer een ticket via onderstaande knop.

Reserveren