Boekenweek: Splinter Chabot in Bibliotheek Loosduinen [volgeboekt!]

16 maart 2023, van 20:00 tot 22:00 | Donderdagavond Bibliotheek Loosduinen

Kosten: gratis

In het kader van de Boekenweek 2023, met als thema diversiteit: gaat Yanti Danoekoesoemo in gesprek met Splinter Chabot!

Splinter Chabot

Splinter Chabot (1996) is schrijver, programmamaker, presentator en politicoloog. Voor AvroTros maakt hij programma’s als Ondertussen aan de Hofvijver, Niet de Mol, SPLNTR! en Splinter in de Politiek. In 2020 verscheen zijn debuutroman CONFETTIREGEN. Uit de vele reacties is Roze Brieven ontstaan, een dialoog tussen de lezers en de schrijver. In 2022 verscheen als de Hemel genoeg ruimte heeft en in 2021 was Chabot een van de schrijvers van het geschenk voor de Boekenweek van Jongeren. Teven is hij columnist voor LINDAmeiden.

Interview door Yanti Danoekoesoemo

Zij interviewt schrijvers en presenteert theatercolleges in de schouwburg. Yanti zorgt dat iedereen zich senang voelt en verbreedt vanuit daar de wereld van haar publiek. David Van Reybrouck, Eva Jinek en Frans Timmermans, presentator en interviewer Yanti Danoekoesoemo heeft ze allemaal voor haar microfoon gehad. Met haar nieuwsgierige blik en frisse interviewstijl haalt ze het beste uit haar gasten naar boven.

Donderdag 16 maart 2023, 20.00 uur

Bibliotheek Loosduinen, Loosduinse Hoofdstraat 555

(Deuren open: 19.30 uur. Let op Deuren sluiten om 20.00 uur!

Reserveer uw gratis kaartje via onderstaande knop!

Kunt u onverhoopt toch niet? Laat het ons weten, zodat we dan weer iemand anders blij kunnen maken

Reserveer hier uw gratis kaartje