Expositie Malena van de Graaf

Kosten: gratis

Expositie

STYLES

Styles is een spannende expositie waarin de Haagse schilderes Malena van de Graaf een glimp van haar veelzijdige werk laat zien. Als autodidact laat ze zich leiden door wat haar op een bepaald moment inspireert. En dat kan heel verschillend zijn.

Haar meest benutte stijlen zijn figuratief en abstract, maar ze schildert met evenveel plezier een vogeltje dat haar boeit of maakt een mixed media-schilderij met oude sieraden.

Als lid van de Loosduinse Kunstkamer neemt ze vaak deel aan activiteiten, zoals markten en exposities.

www.mavyruart.nl biedt een goede gelegenheid om kennis te maken met haar werk.

U vindt Malena's werk in de erker en bij de publiekscomputers.