Ontmoeting met Anna van den Breemer

14 juni 2024, van 20:15 tot 21:30 | Bibliotheek Nieuw Waldeck

Kosten: Gratis

Interview met Volkskrant-journalist en schrijfster Anna van den Breemer is te gast in bibliotheek Nieuw Waldeck!

Op vrijdagavond 14 juni is tijdens de Thriller Weken schrijfster Anna van den Breemer te gast in bibliotheek Nieuw Waldeck om te vertellen over haar bestseller 'Het perfecte zusje'. Hoe kwam ze op het idee voor deze thriller? Waar haalt ze de inspiratie vandaan? Hoe pakt ze het schrijven aan?

Het perfecte zusje
Het boek gaat over patissier Gaby uit Deventer. Zij leidt een droomleven. Ze heeft een eigen bedrijf, is een geziene gast op televisie en thuis heeft ze een man en twee kinderen. De vermissing van een tienermeisje gooit Gaby’s leven overhoop. Het doet haar denken aan de gruwelijke moord uit haar jeugd, waarvoor haar bloedeigen broer is gearresteerd. Heeft hij weer toegeslagen?

Anna van den Breemer
Anna van den Breemer is journalist voor de Volkskrant en schrijft over opvoeden, de balans tussen werk en privé en zelfontwikkeling. In de krantenrubriek ‘Iedereen doet maar wat’ behandelt ze elke week een opvoedkwestie. Samen met haar man Özcan Akyol en twee kinderen woont ze in Deventer. Eerder verschenen van haar hand twee opvoedboeken Alle ouders klungelen maar wat aan en Alle ouders klungelen nog steeds maar wat aan. Ook schreef ze een biografie over Ivanka Trump.

Na afloop zal Anna boeken signeren.

Datum en tijd
Vrijdag 14 juni, aanvang 20.15 uur. Toegang is gratis, reserveren is verplicht en kan via onderstaande knop.

Reserveren

Volg Bibliotheek Nieuw Waldeck: