Werken met de e-overheid (21, 28 maart, 4, 11 april)

21 maart 2024, 10:00 t/m 4 april 2024, 12:00 | Bibliotheek Scheveningen

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Als het aan de overheid ligt, regelen we straks al onze zaken online. Deze cursus helpt u op weg.

U leert hoe u uw DigiD aanvraagt en vooral ook veilig gebruikt. Met uw DigiD leert u hoe u iets kunt aanvragen of regelen, bijvoorbeeld bij de gemeente. We kunnen u laten zien welke persoonlijke gegevens al bekend zijn bij de overheid, zoals de opbouw van uw AOW.

Heeft u interesse? Schrijft u zich dan in, en vergeet niet uw Burger Servicenummer, een werkend e-mailadres en uw smartphone mee te nemen. Indien u al een DigiD heeft neem dan ook de inlogcodes mee.

Heeft u vragen over deze cursus? Belt u ons gerust even op.

In dagdelen
De cursus bestaat uit drie of vier dagdelen: 3 x 2 uur (gratis) Let op: donderdag 21 maart is alleen voor cursisten die nog géén DigiD hebben, de andere cursisten kunnen starten op donderdag 28 maart.

donderdag 21 maart 10:00 - 12:00 uur (DigiD aanvragen)
donderdag 28 maart 10:00 - 12:00 uur
donderdag 4 april 10:00 - 12:00 uur
donderdag 11 april 10:00 - 12:00 uur

Aanmelden
Wilt u zich aanmelden? Dat kan via de reserveerknop hieronder. Lukt het niet? Vraag dan hulp bij onze informatiebalie. Heeft u zich aangemeld voor een workshop, cursus of lezing? We verzoeken u vriendelijk om af te melden wanneer u niet kunt komen.

Bibliotheek Scheveningen | Telefoonnummer: 070 353 86 20 | E-mail: scheveningen@bibliotheekdenhaag.nl

RESERVEREN