Voorleesworkshop met illustrator Georgien Overwater

Woensdag 7 augustus 2024, van 15:00 tot 16:00 | Schilderswijk

Kosten: Gratis reserveren : schilderswijk@bibliotheekdenhaag.nl

Milja Praagman met Magneetje

Woensdag 7 augustus geeft illustrator Georgien Overwater een workshop! Zij laat haar werk zien en helpt jullie zelf iets moois te maken. Voor kinderen tussen 6 en 12 jaar. Er zal ook nog worden voorgelezen.

Misschien ken je Georgien Overwater wel van de boeken van Marjon Hoffman met hoofdrolspeelster Floor of mischien wel van 'De snelste zebra van de wereld', van Youp van 't Hek. Hoe dan ook komt zij binnenkort in bibliotheek Schilderswijk op bezoek. Zij laat haar werk zien en helpt jullie zelf iets moois te maken! De workshop is bedoeld voor kinderen tussen 6 en 12 jaar.

Reserveren is noodzakelijk, het aantal plaatsen is beperkt, dus geef je op tijd op! Je kunt mailen naar schilderswijk@bibliotheekdenhaag.nl

Alvast een paar voorbeelden zien van de illustraties van Georgien Overwater?

Kijk op de website www.georgienoverwater.nl