Wij zijn opzoek naar een veelzijdige marketing communicatie stagiair!

Gepubliceerd op: 22 juni 2021 18:17

Stage lopen

Op zoek naar een leuke marketing-communicatiestage waar je ook evenementen mag organiseren? Wil jij je TikTok en Instagram skills eindelijk eens professioneel inzetten en aan de slag met een échte stadsbrede marketingcampagne?

Goed nieuws! Bibliotheek Den Haag heeft vanaf september 2021 plek voor een enthousiaste stagiair. De bibliotheek speelt een verbindende rol in elke wijk van Den Haag.

De afdeling Marketing & Evenementen organiseert evenementen en campagnes, zoals bijvoorbeeld de Kinderboekenweek en de literatuurprijs. Daarnaast organiseren we samen met onze partners evenementen in de stad, zoals het Bevrijdingsfestival, Crossing Border Festival en Haags Uit Festival. En als klap op de vuurpijl starten we per september met een gloednieuwe merkcampagne.

Wat ga je doen
Als stagiair marketing en communicatie:
• Creëer je content voor social media
• Schrijf je mee aan communicatieplannen
• Voer je zelfstandig of in teamverband communicatieactiviteiten en –projecten uit
• Organiseer je zelfstandig of in teamverband evenementen
• Ga je aan de slag met het optimaliseren van onze merkcampagne

Wat jij meeneemt
• Je wordt blij van marketing, communicatie en de bibliotheek
• Je bent creatief en flexibel
• Je bent een hbo student, op zoek naar een meewerk stage voor 4 a 5 dagen per week
• Je volgt de opleiding Marketing-, Communicatie-, Commerciële Economie of Media- en Entertainment Managementopleiding op hbo-niveau
• Je bent sociaal en communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk
• Je kunt werken in teamverband
• Je bent een doorzetter, je houdt van regelen en organiseren en presteert goed onder stress
• Ervaring met vormgeving en video is een pre

Wat je kan verwachten
• Aandacht voor jou; door goede begeleiding kan je het beste uit jezelf halen
• Een gezellige, creatieve en professionele werkomgeving in de binnenstad van Den Haag
• Stagevergoeding van €350 per maand
• De mogelijkheid om jouw talenten te laten zien

Enthousiast?
Wordt je enthousiast van deze stage? Mail dan jouw motivatiebrief en CV voor 12 juli 2021 naar lieke.belderbos@denhaag.nl en wie weet, tot snel!