Zomerschool Ouderen in de Wijk

Gepubliceerd op: 14 juli 2021 09:03

Ouderen in de Wijk, een programma uitgevoerd door Bibliotheek Den Haag, verzorgt deze zomer in samenwerking met KOO zonnige workshops voor iedereen die mee wil doen. Tekenen, schilderen, fotograferen, schrijven, voor ieder wat wils in alle wijken van de stad.

Meer informatie over de data en locaties van de workshops

Wat is er te doen?

• Beelden maken met rivierklei, materiaal is aanwezig. Deelnemers kunnen vies worden.
       Locatie: Bibliotheek Segbroek, Bouwlust, Scheveningen en Transvaal op diverse dagen eind juli en heel augustus
  • Tekenen en schilderen, de docent laat de deelnemers kennismaken met verschillende materialen en technieke
       Locatie: Bibliotheek Escamp, Loosduinen en Haagse Hout
  • Maak je eigen prentenboek
       Locatie: Bibliotheek Segbroek
  • Fotografie voor beginners: een goede foto maken met een mobiele telefoon, tablet of camera is een hele kunst.
        Locatie: Bibliotheek Ypenburg, Laakkwartier
  • Zomerverhaal schrijven: belevenissen of gedachten op papier zetten, waar te beginnen?
        Locatie: Bibliotheek Nieuw Waldeck
  • Theaterimprovisatie: improviseren zodat een personage nog beter tot leven kan komen.
        Locatie: Bibliotheek Escamp

Aanmelden kan via aanmelden@koo.nl met de volgende gegevens:

•  Cursusnaam
  • In welke bibliotheek