Aangepaste openingstijden in december

Gepubliceerd op: 29 november 2021 10:44

In december zijn er een aantal vieringen waardoor sommige of in een aantal gevallen alle bibliotheken van Bibliotheek Den Haag aangepaste openingstijden hebben of zelfs gesloten zijn. Hieronder lichten we die dagen toe. Op alle andere dagen in december gelden de reguliere openingstijden.

Sinterklaas

Op 5 december 2021 zijn de vestigingen gesloten en is de Centrale Bibliotheek open tot 16.00 uur.

Kerst

Op vrijdag 24 december (kerstavond) sluiten de wijkbibliotheken en de Centrale Bibliotheek om 16:00. Op zaterdag 25 december (eerste kerstdag) en zondag 26 december (tweede kerstdag) zijn alle wijk- en buurtbibliotheken gesloten. Ook de Centrale Bibliotheek is dan dicht.

Oud & nieuw

Op oudjaarsdag, vrijdag 31 december, zijn de buurtbibliotheken gesloten. De wijkbibliotheken en Centrale Bibliotheek zijn geopend tot 16.00 uur. Op nieuwjaarsdag, zaterdag 1 januari 2022, zijn alle wijk- en buurtbibliotheken en de Centrale Bibliotheek gesloten.