De hele maand oktober korting met je bibliotheekpas!

Gepubliceerd op: 6 oktober 2021 11:22

De hele maand oktober bieden wij 20% KORTING op de leukste bord- en kaartspellen! Krijg korting op Dobble, Dixit, Rory Story Cube, Stella, Jungle Speed, Time’s Up Family, Kleurenmonster en Concept Kids Dieren! Breng een bezoek aan één van de volgende winkels en profiteer van deze exclusieve korting!

De hele maand oktober staat in het teken van kinderen bij Bibliotheek Den Haag. Er is van alles te beleven zoals het Kinderboekenfestijn, De Betovering, de Kinderboekenweek en nog veel meer. En daar houdt het niet bij op! Als ouder wil je natuurlijk niets liever dan tijd doorbrengen samen met het gezin, momentjes creëren voor quality time met de kids, maar tegelijkertijd ook het gevoel hebben dat je ze iets kan leren. Dé manier om dit te doen is: spelletjes spelen! Daarom de hele maand oktober 20% korting op vertoon van je bibliotheekpas.

Deelnemende winkels:

• De Koperen Pion