Gratis studeren bij Tribes i.p.v. in Bibliotheek Den Haag

Gepubliceerd op: 29 oktober 2021 14:30

Vanaf deze week gaat de verbouwing van de Centrale Bibliotheek Den Haag beginnen. De bibliotheek blijft continu open en er wordt constant geprobeerd de overlast voor jullie zo veel mogelijk te beperken. Een verbouwing brengt natuurlijk wel verandering met zich mee en daarom zijn de studieplekken op de 5e etage vanaf 28 oktober niet meer te gebruiken. Hier bieden we je twee opties om alsnog gratis te studeren.

Studeren bij de bieb

Bij de bibliotheek kan alsnog gestudeerd worden op andere etages dan de 5e. Hier is over het algemeen ook genoeg plek.

Studeren bij Tribes

Ben je op zoek naar een rustige werkplek om te kunnen studeren? Via www.studieplekkendenhaag.nl kun je tot eind oktober 2022 in het centrum van Den Haag een gratis studieplek reserveren. Van  maandag tot en met vrijdag van 9.00 - 12.45 uur of van 13.15 -17.00 uur. De studieplek is voorzien van een bureau, gratis wifi, elektriciteit en goed werklicht en bevindt zich in een afgezonderde ruimte.

Locatie: Tribes - Kalvermarkt 53, Den Haag.

Hoe werkt het?
Kies een datum en gewenst dagdeel en schrijf je in. Kun je na reservering toch niet komen? Schrijf je dan direct weer uit, zodat de plek vrij komt voor je medestudenten.Je reserveert voor een dagdeel (ochtend of middag). Het eerste en laatste half uur van het dagdeel kun je in- en uitlopen. Dat betekent dat je de rest van het tijdsblok op je werkplek blijft. Vanwege de coronamaatregelen worden de studieplekken tussentijds schoongemaakt. Wat neem je mee?Reserveringsbewijs, college kaart, studiespullen, laptop, mondkapje, desinfectie en eventueel eten en drinken.

Studeren in de Koninklijke Bibliotheek

Ook in de Koninklijke Bibliotheek zijn gratis studieplekken beschikbaar. Aanmelden gaat via de infobalie in de KB. Daar kan je een gratis jaarpas laten aanmaken.