Magazine Bieb070 online: 2020 in woord en beeld

Gepubliceerd op: 9 maart 2021 11:15

Vanaf nu kunt u het jaarverslag van Bibliotheek Den Haag online lezen. In het digitale magazine Bieb070 vindt u een selectie uit de gebeurtenissen van het afgelopen jaar. Onder andere bibliotheekmedewerkers vertellen over 2020, een jaar dat voor iedereen anders was dan anders. Het coronavirus had immers wereldwijd grote invloed, zo ook in Nederland, en de maatregelen als gevolg hiervan beïnvloedden de bibliotheek.

In de artikelen gaat het over de manieren waarop de bibliotheken er toch zo veel mogelijk probeerden te zijn, bijvoorbeeld met de bezorg- en afhaalservice en het organiseren van online (taal-)lessen, maar ook leest u meer over de nieuwe bibliotheek Bouwlust, de restyling van bibliotheek Loosduinen en krijgt u een kijkje achter de schermen bij het project Ouderen in de Wijk.

Nieuwsgierig? Bekijk Bieb070 hier!

Lees het online magazine