Presentatie coalitieakkoord in Centrale Bibliotheek

Gepubliceerd op: 16 september 2022 16:53

D66, VVD, GroenLinks, PvdA en CDA presenteerden vrijdagmiddag 16 september op de 5e verdieping van de Centrale Bibliotheek het coalitieakkoord 2022-2026.

Tijdens de presentatie kwam naar voren dat extra geld beschikbaar is gekomen om de tijdelijke bibliotheek in Moerwijk tot een vaste vestiging te maken én dat we een nieuwe bibliotheek mogen openen in Benoordenhout.

Offensief tegen laaggeletterdheid

De coalitie investeert ook in taal en start een offensief tegen laaggeletterdheid en taalachterstanden, zo blijkt uit het akkoord. Iets waar wij ons als Bibliotheek Den Haag ook dagelijks hard voor maken.

Meer lezen over het coalitieakkoord? Dat kan hier.

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws

Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen bij de bibliotheek, volg ons op Facebook, Instagram, Twitter en schrijf je in voor de digitale nieuwsbrief.