Spreekuur digitale vragen van start!

Gepubliceerd op: 17 juli 2020 15:28

Als u meer wil weten over uw smartphone, tablet, het gebruik van uw laptop of computer, dan bent u aan het juiste adres bij het spreekuur digitale vragen. Maar ook kunt u hier terecht met vragen over het gebruik van e-books, Klik & Tik of informatie over de cursussen in de bibliotheek. We zijn er vanaf woensdag 22 juli elke woensdag van 13.30 -15.30 uur in de Centrale Bibliotheek.

Natuurlijk treffen we aanvullende hygiƫne- en beschermingsmaatregelen. Het is daarom ook verplicht om te reserveren. We vragen u niet te komen als u symptomen heeft die kunnen wijzen op besmetting met het coronavirus, zoals onder andere verkoudheid, koorts en hoesten.

Hoe reserveer ik?

Een afspraak maakt u via 070 353 44 10 of aan de balie op de derde verdieping in de Centrale Bibliotheek.