Stem in uw wijkbibliotheek!

Gepubliceerd op: 9 maart 2021 09:54

Negen vestigingen van Bibliotheek Den Haag doen dienst als stembureau tijdens de Tweede Kamerverkiezingen op woensdag 17 maart. Andere dienstverlening is op deze dag niet mogelijk.

U bent van harte welkom om uw stem uit te brengen in bibliotheek Bomenbuurt, Escamp, Laakkwartier, Leidschenveen, Loosduinen, Scheveningen, Segbroek, Wateringse Veld of Ypenburg.

Deze locaties zijn op verkiezingsdag gesloten voor bibliotheekzaken, zoals het afhalen van boeken. Voor deze extra service in coronatijd zien we u graag op een andere dag terug.

De Centrale Bibliotheek en de wijkbibliotheken Bouwlust, Haagse Hout, Nieuw Waldeck, Schilderswijk en Transvaal zijn op woensdag 17 maart wel geopend voor de afhaalservice. Op maandag 15 en dinsdag 16 maart gaat de afhaalservice in alle bibliotheken gewoon door.