Sjaak Bral ontvangt burgemeester Van Zanen in online programma Sjaak&Co

Gepubliceerd op: 4 maart 2021 16:50

Burgemeester Jan van Zanen is de tafelgast van Sjaak Bral in zijn online programma Sjaak&Co bij Bibliotheek Den Haag. Elke woensdagavond om 20.00 uur gaat Sjaak Bral in gesprek met bekende Hagenaars en Hagenezen. De online-uitzending van 10 maart staat volledig in het teken van de burgemeester van Den Haag. De muziek wordt verzorgd door niemand minder dan oud Di-Rect frontman Tim Akkerman.

Sjaak&Co is onderdeel van Bieb070@home, de online programmering van Bibliotheek Den Haag. De uitzending is vanaf 10 maart 20.00 uur te zien via Facebook. Vanaf dat moment is het programma ook terug te zien via het YouTube kanaal van Bibliotheek Den Haag, net als de rest van de online programmering.

Burgemeester Van Zanen & Sjaak Bral

Burgemeester Van Zanen is sinds afgelopen zomer de burgervader van onze stad. Iedereen kent hem ongetwijfeld, maar Sjaak gaat met hem in gesprek over welke boeken hij leest, wat voor cultuur hij bezoekt, wat voor muziek hij luistert en natuurlijk ook over hoe hij naar de stad Den Haag kijkt.

Tim Akkerman

Met de burgemeester als hoofdgast kan de muziek tijdens deze uitzending natuurlijk niet onder doen. Tim Akkerman zal drie nummers ten gehore brengen. Hij zit al ruim twintig jaar in het vak en zal op 10 maart de kijkers verrassen met nummers uit zijn zeer gevarieerde oeuvre.

Coronamaatregelen

Vanwege de avondklok wordt het online programma Sjaak&Co niet live uitgezonden. De uitzendingen worden van te voren opgenomen. De uitzending met als gast burgemeester Van Zanen is te zien op 10 maart ’21 vanaf 20.00 uur.