Resultaat 101 - 104 (van 104)

• Bobbi Eden nieuwe BiebFavoriet van Bibliotheek Den Haag Bekijk details

24 februari 2020

Bobbi Eden is vanaf donderdag de nieuwe BiebFavoriet in alle bibliotheken van Den Haag! De Haagse realityster en schrijfster nam afgelopen donderdag het ambassadeurschap over van Sjaak Bral.

• Gratis hulp bij belastingaangifte Bekijk details

20 februari 2020

De Stichting Belastingwinkel Rotterdam (SBR) houdt in de maand maart spreekuren in negen wijkbibliotheken. Studenten van de SBR helpen u gratis met het invullen van de aangifte inkomstenbelasting.

• Nieuw: PC-pas Bekijk details

14 januari 2020

Bent u geen lid van de bibliotheek en maakt u meer dan 2,5 uur per jaar gebruik van de computers? Dan is een PC-pas iets voor u!

• Nieuwe bibliotheek voor Bouwlust Bekijk details

11 december 2019

Goed nieuws voor de bewoners van de wijk Bouwlust! Het is bewoners en organisaties gelukt om een nieuwe bibliotheek naar hun wijk te krijgen. Na de sluiting van de bibliotheek aan de Beresteinlaan (stadsdeel Escamp), hebben bewoners en organisaties uit de wijk het initiatief genomen om te pleiten voor een nieuwe bibliotheek. En met resultaat, volgend jaar zomer wordt in wijkcentrum Bouwlust deze bijzondere nieuwe bibliotheek geopend.

Paginanavigatie